مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 22:152023-01-02سياسي

جان فدا| آزادی 63 زندانی جرائم غیر عمد مالی به نیت حاج قاسم در یزد


شهادت حاج قاسم در راه خدا برکتی را ایجاد کرده است که سه سال پس از شهادتش نیز بانی آزادی 63 زندانی در استان یزد و حدود 3000 زندانی در کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری عصر امروز در آیین آزادی 63 زندانی محکوم مالی و جرائم غیرعمد در زندان مرکزی یزد، اظهار کرد: این عزت، برکت و آبرومندی حاج قاسم که پس چند سال از شهادتش می تواند عامل امور خیر باشد، نشات گرفته از صدق و خلوص نیت، اخلاص در عمل و ولایت پذیری این اسطوره ملی و چهره قهرمان بین المللی مقاومت است.

وی افزود: امروز به برکت خون این شهید عزیز، در سراسر کشور با فراهم نمودن شرایط قانونی، در هر استان حداقل 63 زندانی از بند زندان رها می شوند که این امر در برخی از استانها مثل استان یزد، تهران و اصفهان به دو یا سه دسته 63 نفره رسیده است که مجموع این آزادیها از رقم 3000 نفر فراتر خواهد رفت.

رییس کل دادگستری استان یزد گفت: زندگی پر برکت حاج قاسم در عرصه های مختلف داخلی و خارجی و فرا منطقه ای یار و راهگشا برای نظام اسلامی بود و شهادت با عزتش نیز گره گشا و راهگشا در سرنوشت این سرزمین است.

دهشیری تصریح کرد: شهادت یار صدیق و مالک اشتر ولایت و ذوالفقار علی زمان در سال 98 در اوج ناامیدی و گره های معیشتی مردم، یک همت و حمیت و وحدت ملی را رقم زد و انسجامی بزرگ و فرا ملی را به وجود آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| آزادی 63 زندانی جرائم غیر عمد مالی به نیت حاج قاسم در یزد

جان فدا| آزادی 63 زندانی جرائم غیر عمد مالی به نیت حاج قاسم در یزد